trött tröttare tröttast



Gårdagen var mycket trevlig. Började med att ha träningsdag i odenhallen med 94:orna för att sedan gå till erica och käka lite tacos. Fick också njuta av riktigt trevligt sällskap lite senare på kvällen. Ibland är det meningen med vissa saker. Ödet eller något liknande.

Somnade väl vid en halv 4 inatt eftersom jag var tvungen att ha ett redigt hejdå samtal med lou innan hon åkte iväg till turkey. Åh kommer sakna henne, samtidigt som jag är dunderavis!

Poängen är att jag gick upp typ tjugo över 6 imorse och skulle bege mig iväg till skene för att spela DM. Somnade gaaanska gött i bilen om man säger så. Väl där så vann vi 1 och förlorade 3. Känns helt okej ändå, trodde det skulle gå mycket sämre.

Efter det var det bara till att åka hem snabbt som attan, duscha, äta och dra iväg till jobbet. Så sitter nu här helt slut i kroppen och funderar om jag ska ta mig en sovmorgon imorgon eller ej. Får se hur jag känner imorgon helt enkelt.

Nu kallar sängen.

Förresten så fixar jag mina bilder i photoscape, för dom som undrar (;

PUSS


Kommentarer
Postat av: A.D

Hmm julie kan det går sämre än vinna bara en och förlora 3 :P

2009-09-11 @ 03:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0