Ta mig till kärlek ta mig till dans, ge mig nåt som tar mig någonstans.

Kan vara den mest använda låtraden jag vet, men den är ändå lika underbar. Håkan är liksom underbar.

Känner väl att jag är i en liten svacka just nu. Känns som jag bara vill någonstans, men jag vet inte vart. Är trött på allt skitsnack och all falskhet och konstigheter som hela tiden florerar omkring här. Jag är trött på att vara mitt i mellan två saker, att bli besviken och att det aldrig bara kan få flyta på utan några som helst problem.

Handbollen var förvirrande idag. Har väl blivit en negativ spiral sådär. Tråkigt. 

jaja.. 

nu ska jag inte deppa mer här, aldrig kul att läsa om tråkigheter.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0