slumber party hos lou



jag: jag är jättepruttig idag bara så att du vet

lou: pruttig? haha
men min mage då, har nog diaré hahah, helt cp

jag: haha vi kan kväva varann i våra egna pruttångor när vi ska sova

lou: hahaha det tycker jag vi kör på, gasas ihjäl

jag: jaa mina kan en nog utrota ett helt folkslag med. Kinamat är farliga grejer..

lou: hahaha, äggmök typ?

jag: hahaha jaa med en konstig tvist på slutet :D

lou: haha låter helt lovely, bra att sniffa på ;D

jag: hahah fyfan vad äckliga vi är

lou: det är så vi är :D sanningen =)



Inatt är det slumber party hos lou igen. Vi ska prutta, äta oss feta och ta igen allt missat. Vet att ni vill vara där med oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0