precis slut

Man kan väl säga att jag har haft en späckad helg, därav min dåliga uppdatering.

Fredagen bestod av lite bärs och chill hemma hos jasse med skövdepöjkar. Begav oss sedan hem till mig en sväng innan det blev en alldeles för sen sänggång för min del eftersom jag skulle upp och jobba dagen därpå.

Direkt efter jobbet blev jag upphämtad för att bege mig av mot säm med ett stort gäng gött folk. Hände både det ena och andra. Bastubad och vanligt bad i sverigens kanske nu kallaste sjö. Människor som fördes samman, fylla och nattmat. Börjades tidigt, vilket satte sina spår på vissa.



Hade i alla fall en riktigt trevlig kväll och får tacka anton för vi fick vara där. Många goa skratt och många roliga minnen blev det allt.

Vaknade imorse helt död och tog mig hemmåt. Sov middag i ett par timmar (det var såklart givet). Begav mig sedan för att städa klart dagiset. Nu 400 spänn rikare och med alldeles för lite plugg till morgondagens prov uträttat denna kväll kan jag knappt bärga mig att få slänga mig handlöst i sängen. Fast först ska jag borsta tänderna i typ 10 minuter. Känns som det behövs...

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0