killerdag

Idag känns som en dag jag aldrig skulle vilja gå upp ur sängen för, om det inte vore för att jag skulle på massage då.

Gick upp tidigare än jag behövde för att träna lite extra på min internationella organisationer prov som jag ändå kan alldeles för lite om. Ska sedan bege mig till skolan och ha en massa okuliga ämnen. Ska efter det på massage. Kommer bli helt underbart, hoppas jag. Efter det blir det till att träna och sedan ska jag försöka hinna med en jäkla massa plugg däremellan. Hur ska det gå till? något jag sitter och funderar på såhär i ottan.

Ska väl gå och koka mig lite gröt nu. Jag har nog tagit tag i livet denna veckan ändå. Tror jag. Gröt känns i alla fall som en hyfsad start ifrån ett liv kantat med för mycket godsaker.

so long friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0