Känns som jag har kvällsbesökare minsann



Enligt min statistik är ni allt en redig bunt med nattugglor. Rätt skönt ändå.

Aja det känns alltid som jag har något planerat nu för tiden, vilket börjar kännas rätt jobbigt ändå. Om ungefär en halvtimma ska jag träna handboll. Sedan ska jag sova hos louise. Det är iof inte alls jobbigt. Bara väldigt bra.

Sedan har jag kommit på en sak. Ju mer hösten kryper fram, ju mer vill man ha ngn att rå om. På riktigt också. Jag är nog en obotlig romantiker innerst inne, samtidigt som jag ser mig själv som den eviga singeln. Klurigt det här. Fast tänk att få ha lite pirr i magen. Vore inte helt fel asså. Är nog mest kär i kärleken skulle jag tro. 

Nu måste jag byta om och kila iväg och rocka på handbollsträningen. Kan ju bara bli bättre från förra haha. (failträning) 

PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0