det står skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan

Så satt man här igen. Lyssnar för tillfället järnet på Queen. Vilka genier dom var. Sån power i låtarna, love. Världens skönaste känsla när lollo satte på dom på sin LP-spelare imorse.

Trodde detta skulle bli en riktig slappardag, men man har fel ibland. Nu är jag inte ledig en enda dag denna veckan.

tors: träna, plugga
fre: fira lou som fyller 17
lör: träningsdag i odenhallen och match mot trollhättan + tacokväll med filip och erica.
sön: samling 07.15 i odenhallen för att bege sig mot DM i skene + jobb 18-22.

Lär vara död på söndag. Känner mig död redan nu. Fredagen ser ändå hyfsat lugn ut. Funderar på att bara ha en riktig mammakväll och bjuda in henne på rummet och se en bra film. Händer alldeles för sällan. Saknar min syster med, hon åker till spanien imorgon med. Lyllos henne. Lyllos alla andra som också ska iväg i dessa tider. Hade inte velat något annat just nu.

Saknar mormor och morfar med. Får ta mig en tur till partille snart. Så fort jag inte dör av handboll och jobb..

Ska lägga mig och titta på State of play nu, som jag helt somnade ifrån igår.

PUSS


Kommentarer
Postat av: A.D

OJ OJ du har fulltupp som vanligt :d lycka till med matchen och ses på donken hahaha :P

2009-09-02 @ 22:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0