vinst!

Man kan väl säga att det satt gaaaaaanska så gött med en vinst i lidköping idag. Startade serien med högsta betyg tjejer!

Annars har jag väl inte gjort särskilt mycket mer värt idag. Blev elevambassadör iof (som om jag inte är med i tillräckligt mycket skit i skolan).

Imorgon är det fredag och jag är riktigt glad för att det äntligen är helg. Kommer bli en mycket bra helg känner jag på mig!

Förresten så har jag börjat sticka en halsduk, den kommer bli görgosig!

Egentligen borde jag sova som en gris nu men måste gå in och titta på mammas pojkar innan jag lägger mig. Kanske stickar lite på min halsduk också. Förhoppningsvis blir den klar innan jul..



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0