now&stockholmo

Första fredagen jag bara är hemma utan några andra än mina päron på typ ett år? Har ont i magen efter allt snask jag vräkt i mig. Mår illa av bara tanken + att jag har fått en massa otrevliga finnar i fejset. (ida tyckte det såg ut som percingar) Inte fagert ska ni veta. Ska varken äta godis eller skräpmat på ett år! imorgon är iof en annan dag...

Haft det super i stockholm både shoppingmässigt och besöksmässigt. Tråkigast var helt klart UD där jag nästan somnade och när vi kom till sydkoreanska ambassaden pratade mannen som skulle hålla föredrag helt obegriplig engelska, som mer lät som koreanska mixat med finska med en ständig upprepning av ett utdraget Aaaa. Annars var allt jättebra. Greenpeace var illgoa och det allra mysigaste var när vi promenerade genom gamla stan i höstkylan och åt på en italiensk restaurang. Jag är så glad för att jag har så fina klasskompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0