weekend sum up

Vilken mixad helg jag har haft ändå. Kom tillslut hem på fredagsförmiddagen drog och käkade med mamma på mingus och fyndade utklädnad för 22 spänn på kupan. God bless second hand. Därefter blev det jobb och slutligen halloweenparty först på kullmans och fiddes 18 års fest sedan ålle. Jag var the king. Ah inte elvis dårå, utan michael jackson.



Sedan har jag även fått min värsta 40+ upplevelse i livet. Nämligen gårdagen. Sleten som man var bestämde sig jag och john för att bara ta det lugnt. Vi lagade tacos och kollade dansbandskampen. Ah alla som kommer från falköping fattar ju att vi bara kollade för att rickard, en bekant är med. Men kan ändå inte annat än se det komiska i det. Hann även med att träffa en efterlängtad lou.

Annars har jag inte gjort ett piss idag. Jag har inte skrivit om cv:t eller gjort någon matte. Whatever tänker jag och blickar fram emot en sovmorgon till 10.40 imorgon. Man måste ju mjukstarta efter ett lov liksom.

Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0