surfitta

Sitter här och är ena riktig bitterfitta. Morgonen var bra, men sen sådär runt lunch någongång bestämde sig allt för att vända. Tv:n där nere har lagt av = ingen sf-kanal. Hemtelefonen fungerande inte och inte heller vårat internet. Sedan var jag tvungen att plugga på ett förbaskat rättskunskapsprov som aldrig vill fastna. Efter det fick jag gå i ösregnet till träningen. Inte jättekul när man bor längst upp på berget. Fick en boll på låret som tydligen fortfarande sitter kvar. Efter det blev det trökig stämning på träningen och jag slog huvudet hårt när jag skulle hämta en massa bollar. Mamma va surig när hon kom hem och då blev jag ännu surare sen kommer folk med sina snyltarfrågor hela tiden så man ska bli nästan osams. Dessutom vill jag ha tusen saker, men som plånboken säger bestämt nej till. Gaaaah!

Egentligen är det inte alls synd om mig och det gör mig också arg. Egentligen beror det nog bara på att jag har fet pms bara. Jag är inte heller tillräckligt trött för att somna och inte ha med den här dagen mer att göra. Borde nog göra ett försök i alla fall, men måste väl titta mer på engelskan och rättskunskapen. :@#!!!:S!!:(!

Tar ett djupt andetag så känns det nog bättre imorgon.

Kommentarer
Postat av: A.D

Hmm låter väldigt jobbigt julie ;) men men du klarar det ;)

2009-12-05 @ 16:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0