sjukling?

Imorse kändes mitt huvud lika stort som en uppblåst ballong och jag valde att stanna i min varma och sköna säng. Kanske var det för att vi hade ett rättskunskapsprov som jag hade övat på för lite. Kanske stämde det faktiskt att jag kände mig lite hängig. Struntsamma egentligen. Sov bort hela dagen framför SF-kanalen tills jag vid 7 sådär kände att jag behövde styra upp mitt liv en aning. Så det blev till att kolla lite volley med pär & john och sen åka hem till pär och äta glass i stora lass. Skulle varit våfflor egentligen, men det får bli nästa vecka. Så nu sitter jag här med magont och funderar på om jag ska gå och lägga mig igen. Tillsammans med rättskunskapsböckerna då. För imorgon har jag gett mig skam på att görat. Hur dåligt kan det gå egentligen?

nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0