pixie

Pixie Lott – Apologise - Acoustic Version

Har precis haft en mysig serikväll med mammas pojkar, sedan glee och till sist 2 avsnitt av paradise hotel. Jag är sådär barnsligt kär i glee faktiskt. Blir så glad av all sång och den töntiga handligen och att alla går runt och är hemligt kära.

Annars har dagen varit bra med lite skola, mycket sova och svettig träning.

Sen vill jag bara säga att jag kan ha världens bästa vän. Ja ni ser rätt. Nämligen Louise Ragnarsson. Hon är nog den som vet mest om mig, den som aldrig dömer en, den som alltid gör en glad och på full i fan humör. Hon är helt enkelt enna rektig pärla!



Så grattis, du blev veckans babe!


Kommentarer
Postat av: Louuise

I LOVE YOU <3

bäst bäst bäst är du:)

2009-11-21 @ 11:12:53
URL: http://louiseragnarssons.blogg.se/
Postat av: Hampus

ojoj, läcker kusin! ;D

2009-11-26 @ 19:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0