Åre here we come!

Äntligen är biljetterna bokade till duved och åre och det känns kanon! 7 dagar av härligt åkande och trevligt sällskap, kan nog inte bli bättre. Jag är helt sinnes taggad. Små fjärilar åker runt i 180 i magen när jag tänker på det.

Annars har dagen bestått av mitt första matte b prov, tennis, ett besök hos syrran och träning. Hittade inte en tillstymmelse av dold talang inom tennisen i alla fall. Där är nog en karriär helt körd om jag ska vara ärlig.

Sen berättade mammsen en ganska komisk sak när hon skulle ta vaccinet mot svininfluensan idag. Hennes arbetskamrat hade oturligt nog tattuerat in en gris på armen, precis där hon skulle ta sprutan. Hur stor är chansen liksom? Fanns nog inte en jäkel som inte skrattade i det rummet tror jag.

Annars började PH för 4 minuter sen so I better hurry up nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0