tröttis



Sitter nu här ganska lagom mystrött sådär. Dagen har bestått av volleybollturnering i skolan, vilket visade sig vara en riktig höjdare faktiskt. Jag hamnade med staffan, marcus och jonas. Från en början kunde man tro att vi skulle vara chanslösa mot lag som både hade längden och erfarenheten, men det visade sig att vi blev obesegrade i gruppspelet och tog oss vidare till finalomgången. Där slutade vi dessvärre som 4:a, men jag är mer än nöjd. Många goa skratt blev det i alla fall. 

Efter skolan var det hem och ta en powernap för att sedan vara lite barnvakt åt Smilla och Leo. Smilla ville ha inbakade flätor på deras "förr i tiden vårfest" och det klart moster julia ställer upp.



Så såg dom ut dom små busarna och när jag sa till smilla att hon blev så söt i sina flätor kontrade hon snabbt med "men hallå jag är väl lika söt annars med eller?" svar på tal har den flickan gott om i alla fall.

Nu sitter jag och väntar på mammas goda pannkakor. Kanske sover även lou över inatt. Kan vara skönt att träffa henne eftersom vi knappt hinner träffas alls denna veckan, inte emot vad vi brukar iaf.. Min lella fruga.

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0