Torsdagen


Och det var bara att tagga om. Först en ganska seg dag som spenderades tillsammans med Erica. Sen blev det till att sparka mig upp till louise på min longboard och ett par inbakade flätor (hur snygg som helst). Missade underlaget på ett ställe på vägen och detta roade sig två män mycket åt. Kul att man kan ge folk ett gott skratt. Håll tag i tanken att jag var lite klumpig igår för det kommer mer..

Fixade mig lite smått hos lou innan det bar av mot Patrik.


på G


sunshine


chippongspelande :D                                                                "you snäcking to me?"



filip löfgren - i väntan på dig (singeldebut)



"vi som aldrig sa hora" filip


                                                                                              asagarv



                                                                                                          Lou mår så inni


classmates                                                                                       carolli in mah <3

Kvällen var helt okej och jag hann med både det ena och det andra, gå in i stängda glasdörrar och sånt, ännu en klumpig sak denna dag. Kvällens absolut roligaste var ändå när vi kom hem till Börje där även louise underbara mamma befann sig. 40+ häng är gött häng!

Kommentarer
Postat av: your lou

haha ja kvällen förde med sig en hel del roliga saker ;D

2009-05-23 @ 20:27:09
URL: http://louiseragnarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0