studiedag

tack gode gud för att det är studiedag idag!
Gårdagskvällen spenderades hos lou med moulin rouge, morötter och dipp. Jag proppade i mig tills jag somnade under hela filmen. Lite lagom trevligt sällskap, men inte så konstigt efter denna händelserika helg.

Vaknade idag efter 12 timmar sömn (äntligen helt utsövd). Fick sedan springa ner en sväng till min syrras barn och passa dom. Leo passade på att berätta om hans tjej som han hade varit kär i sen första dagen dom började i samma klass. Real love, hur gulligt som helst. Sedan frågade jag honom hur han hade frågat chans på henne. (det var ju så man gjorde back in the days) så sa han typ " jag såg att hon gick själv såhär på skolgården och så tänkte jag att detta kanske är min enda chans, så jag sprang fram till henne och frågade" jag: vad sa hon då? han: "okej". haha skönt att va liten ibland.

Om en stund ska jag nog ta mig en springrunda. Har inte gjort det på evigheter verkligen, men det blir gärna så när det är fullt upp.

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0