singeltorsdag

Dagen har spenderats största delen i skolan och på jobbet. Inte särskilt kul alls, men imorn är det fredag och helg!

Jag har också råkat ut för en himla massa par idag. Tror att alla par på hela skolan gick med varann och gosade och hade sig, även utanför skolan senare. Visst är det gulligt att se att folk är kära, men det är ju inte annat att man undrar när man själv ska bli sådär löjligt kär och få sväva på rosa moln. En annan sak jag stör mig oerhört på är när folk beter sig annorlunda när dom är med deras pojkvän/flickvän. Helt plötsligt blir man, det tredje hjulet, osynlig. Okej om det är i början och man är nykär, men efter flera månader tillsammans fårstår jag inte hur det hänger ihop riktigt. Jag klagar inte över att vara singel dock. Tvärtom känner jag att det är det bästa för mig just nu. (låter som jag väljer det och kan få vem jag vill, men så är det verkligen inte) Eller väljer gör jag väl på sätt och vis, för jag försöker inte hitta någon heller. Egentligen tror jag inte på att leta fram någon man tycker om. Det ska bara komma naturligt. Och i nuläget känner jag verkligen att det ligger otroligt långt ifrån mig. Kanske är jag kräsen, eller så har jag bara sjukt svårt för att bli kär. Vet att det finns mer singlar runt om som säkert blir lite avis på alla som har någon att rå om där ute, men jag säger er att det är nu ni ska leva. Vara fria och slippa avundsjuka, tänka på er själva och ha roligt. Kärleken hinner man med senare!



PUSS och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Frida

bra skivet, en hel del MKT kolka ord där! (y)

2009-05-16 @ 22:10:58
URL: http://ryv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0