pusta

men det får jag inte göra särskilt länge..
Dåligt med uppdateringen, men var inte ens inne på datorn igår. Valde istället att fastna framför prestige på tv istället. Innan det jobbade jag och slingade håret på putte. Idag har väl sett ungefär likadan ut. Skola och sen arbete. Börjar komma in i det nu och det blir bara roligare och roligare.

Om jag får lov att vara lite deppig för en stund ska jag bara ösa ur mig negativa saker som hänt mig idag. Försov mig till skolan så fick stressa som satan för att komma i tid till nationella. Har en fet vagel i ögat som vägrar ge sig. Fick cykla till och från jobbet. Dit i regn och hem i total stormvind. Tänk er uppförsbacke, motvind och en trasiga hörlurar. INTE KUL! Sen är inte mamma hemma heller. Hon är på kurs som vanligt... sitter här hungrig och butter.

...MEN lou ringde nyss och jag tog tag i saken och gick ner i köket och fixade mig lite krubb så nu är jag mindre kinkig. Är sjukt taggad på morgondagen (skymparty) och tar dagen efter på jobbet som den kommer. Man lever bara en gång, ett ordspråk och och lou använder för ofta i dessa dagar.

PUSS & godnatt!


Kommentarer
Postat av: lou

ara för vi är sp jävla klocka att fatta det.. förresten bäst var vi med! pung på den!

2009-05-07 @ 22:06:19
URL: http://louiseragnarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0