pluggdjungel



Det känns ungefär som den här tisdagen har bestått av test. Dagen började med en rejäl sovmorgon och muntligt nationellt prov i spanskan. Fick också reda på våra betyg och för min del var ingen större tvekan om att jag hade IG efter resultatet på nationella. Till min stora tröst får jag nu skriva en uppsats på 200 ord. Klarar jag det får jag också G. Som om det inte var massa plugg redan, pust..

Efter det var det slingantest, vilket jag slapp eftersom min hals fortfarande befinner sig i golfbollstillståndet. Sedan efter skolans delikata fisk blev det exellprov tätt följt av samhällsprov. Båda gick nog hyfsat hoppas jag på.

Mycket tråkigt skolarbete som ingen orkar läsa om ändå eftersom alla har lika mycket nu i slutet. Ska egentligen sitta och plugga på massa engelska verb, men eftersom jag är så rastlös när jag inte kan ut och springa tog jag mig en riktig långpromenad istället. Tror det blev ungefär en mil och var i alla fall ute i 90 minuter. Skönt!

Juste sen glömde jag att berätta att jag beställde hem ett mönster på en klänning + lite strasspärlor till ett projekt. Så nu äre bara för mig att hitta ngt ballt tyg och börja sy haha. Får se hur det blir, men är även sugen på gbg i helgen. Kanske att man fyndar något där.

Nu ska jag fortsätta att begrava mig i plugg och äta lite körsbärstomater. Åh jag älskar dom små godingarna!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0