onsdag

suddigtjagveeeet.

ja det händer absolut 0 roligt i mitt liv just nu. Jobbar och sliter och måste städa rummet (återigen). Jag har för mycket kläder som bara ligger överallt, men aldrig ngt att ha på mig. Känner ni kanske igen er? Därför det är dåligt med bloggandet. Hade nationellt prov i matte idag också. Gick faktiskt över förväntan när allt bara kändes klarare än dagens sol. Armen har somnat också. Det är ofta så att saker och ting har en tendens att göra det nu för tiden, både jag och mina kroppsdelar..

Längtar bara till helgen nu också, har nog gått in i en stenhård skolvägg eller något för jag skjuter upp precis allt nu. Fredag blir det kanske kullenfestivalen med förhoppningsvis mycket gött folk, men detta återstår att se. Ska ju jobba också, givetvis. GUD vad jag längtar till juni!

Nu ska jag ut och springa innan jag tar tag i rummet och andra kvällsbestyr.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0