Oh simple thing where have you gone?

Var slitigt på jobbet idag må ni tro. Tur att de flest är så goa där ändå. Fick även lite goa kommentarer i kassan idag. Som typ "hej julia vad kan man beställa som är sötare än dig?" eller en goding som "jag skulle villja ha en big mac meny, en extra cheese och ditt nummer tack." Ibland så ;D

Har varken pluggat, städat eller lagat ngn vettig mat idag, men vem bryr sig egentligen? Det är därför det finns en morgondag. Det är då jag ska ta tag i sånt. Då är det måndag och jag hoppas på att min hals ska bli bättre så jag kan ut och springa lite. Kan behövas efter allt jox i helgen.

Juste sen äre sebbe's födelsedag idag med. 18 bast blir han och här med ännu en som går in i vuxenvärlden eller något. Grattis till honom iaf (:

PUSS&GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0