my girls

Gårdagen spenderades med mina två pinglor niko och lou. Vi han med både det ena och andra. Lite longboard, schlager och besök hos volleybollarna. Norge vann ju och det var la helt okej. Fick en sån kraftig moulin rouge känsla i magen när jag hörde den ändå. Sen tyckte jag sverige kom onödigt långt ner, så dåliga var vi faktiskt inte. Ändå en riktigt trevlig kväll med många garv, längesedan jag hade en sån kväll och den vita helgen klarade jag av. Utan problem rentav.





Idag blir det till att ta en långpromenad, plugga och jobba. Ni kanske förstår varför jag inte ville gå upp imorses.. Har även fått ont i min stackars hals, vilket inte är kul. Behöver väl inte oroa mig eftersom jag nog har sveriges bästa immunförsvar. Kommer inte ihåg när jag var sjuk på riktigt sist. Det kliar lite i halsen och jag snorar lite. That's it typ. Aja ska ta tag i mitt liv nu, eller iaf försöka.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: bea

hur gick de att jobba,körde in på mc driven men tror inte du såg mig:)

2009-05-17 @ 21:33:32
URL: http://bbew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0