luften är ur mig nu

Efter ett ganska händelserikt minilov känner man att krafterna har gått ur en lite ändå. Gårdagen spenderades hos emelie med gôrgo mat. Sedan drog vi till volleybollarna och såg på hur en efter en däckade. Slutade med att jag var hemma sisodär vid 4 precis färdig efter den ensamaste longboard färden jag varit med om. Falköping är ingen nattstad det är en sak som är säker iaf.


underbart god mat                                                                     jag & min fru





nicky                  


nyktra dardan                                                                              simsalabim


volleybollare...


                                                                                        hur gjorde robin det där tricket egentligen?


 för en del slutade det mindre bra...




För mig slutade det såhär, kämpandes upp för backarna i gryningen.

Idag har jag deremot 1000 saker jag måste hinna med för att jag bara skjutit upp dom för andra saker.
- Laga mat
- Städa
- Skicka in svenskainlämning
- Öva på samhällsprov
- Öva på naturkunskapsprov
- Öva på engelskaprov
- Jobba 5-9

jag är helt slut och jag börjar jobba om tre och en halv timma. Vet inte riktigt hur jag ska få ihop det här. Hostig och ont i halsen har jag med. Snart är det sommarlov, tack gode gud!

Får se om vi hörs ngt mer idag, nu måste jag verkligen sätta igång. Tur att man har go musik ändå.

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0