helgimitt<3

äntligen helg, en vit helg. Det har jag och lou lovat varann iaf. Har varit lite mycket på den fronten på sistone så gårdagen spenderade vi faktiskt hemma med god mat, film och äldre sällskap. Vi snackar om lou's mamma carolli och hennes manliga kompisar Börje och Åke. Haha ja ni hör ju riktigt 40+ häng vare.

Idag blir det först att äta middag i skövde för mamma som har fyllt år, sedan blir det nog melodifestivalen ikväll. Är inte så insatt på hur startfältet ser ut, men för en gång skull har man inte lyssnat sönder vårat eget lands bidrag vilket jag tycker är bra. En lugn helg för min del eftersom jag också måste hinna med att jobba + att plugga alldeles för mycket.

Nu måste jag hjälpa mamma med vad hon ska ha på sig, nojar sig så inni. Hare gött folk!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0