hej IG



Sitter här lite halvsnuskig efter en snabb promenad på berget. Spanskan idag gick käpp rätt åt helvete rent ut sagt. Vi skulle skriva om en picnic och vad man kunde ha med sig för mat. Jag skrev väl något i stil med " ta med något varmt med kött, typ köttbullar " aah ni hör ju...

Slutade ändå tidigt och var på besök på osten för att intervjua dom lite om deras system. Drog sedan hem och kollade film med Erica, som förövrigt är ruskigt saknad. Vi ses inte för ofta längre dessvärre. Slutade väl som vanligt att vi låg och sov i varsin soffa haha. Efter det slank jag ner till syrran och fick mig lite mat. Egentligen borde jag har skrivit om en bok med men jag kommer aldrig till skott. Dumma mig för att jag alltid ska skjuta fram allt. Världens största tidsoptimist tror jag att jag är.

Ska försöka skriva lite iaf nu. hare bäst!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0