happy



Sitter nu här nypeelad och go och bara njuter en smula. Skolan var inget jobbig alls, hade typ en seriös lektion. Kändes bra på engelskatestet med, sköönt. Sen var jag ju hos doktorn med. Har fått en pencilinkur nu på en vecka. Lite tråkigt ändå, men det är väl bäst det. Jag var inne i samma rum som doktorn i typ mindre än 5 minuter och snubben börjar varna mig om cancer!? Jag blev så häpen eftersom det lät så drastiskt att jag började asgarva tillsammans med mamma utanför sjukhuset. Vadå cancer liksom? Jag har två hala och fina lymfkörtlar som bara behöver lite medicin, that's it tror jag.

Efter doktorbesöket drog jag Ida och Filip och kollade på handikappsgrejs på odenplan. Det var rätt kul ändå hittade en handikappad som var identisk han i fyll frys, han som gör alla grimarser ni vet. Ännu ett asgarv.

Garvet fortsatte på jobbet när alla var småtrötta, speciellt jag och maria som fick en beställning om endast hamburgekött till sin hund. Det komiska var väl inte att hon beställde just det, utan det var våran kära tillagare i köket som var klockren. Ingen kommer ändå förstå vad jag menar, men vissa gör jobbet lite roligare uppe på mcd asså.

Har även fått reda på att jag är ledig både på studenten, skolavslutningen och midsommar :D ingen förstår nog min lättnad. Love donkens schemaläggare!

Nu ska jag återgå till mitt scrubskikande..
PUSSPÅER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0