En händelserik måndag

nu kommer min dag uppdelat i bra och dåliga saker

bra:
jag fick mvg på min administrationskurs
skrivit på mina spanskauppgifter
övat på samhällsprovet
haft en go dag i skolan
fått fin färg på mina armar
gått en härlig promenad med nikolina i solen
fick god mat av mammie (efterlängtat)
kollat boston tea party

dåliga:
det är för mycket plugg nu
jag har en knöl i halsen som aldrig vill försvinna
mamma envisas med sjukhuset imorn
jag har bränt mig i mitt ansikte
kan inte samhällsprovet bra än
är sjukligt trött och somnar stup i kvarten

En bra måndag över lag. Jag har hunnit med mycket och nu ska jag sova, lääänge. För imorn har jag sovmorgon till tjugo i 11.

weey från mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är sjukt nice ! :)

2009-05-25 @ 23:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0