ahjaja

så äre mät, jag har varit en kass bloggare i helgen. Men den har varit späckad, det har den.

I fredags blev det först lite häng med lite grabbar hos herman. Fick träffa mina gamla dagisfröknar där som blev alldeles till sig över att få se mig igen. De mindes mig SÅÅ väl.. undra varför? hmm.. haha. Kul ändå att man sätter sina spår här i livet. Efter det blev det även ett besök hos kalle där det var lite party.




I lördags blev det en hyfsad tidig uppstigning och stan som gällde. Hittade mig en klänning och ett armband, som jag precis glömde att ta kort på. Blev sedan korvgrillning hos syrran och sedan vidare till emelie och fix inför personalfesten. Efter många om och men kom vi igång med både lekar och fest. Förhoppningsvis kommer det bilder därifrån med, ska bara luska reda på vilka som hade kamera. Kvällen var lagom go med lite hiss och longboardåkande i dimman. Kvällens bästa var helt klart Lisa i sin egen hög person och emelie med hennes knubbsälsimitation. No more information där inte.

Idag var det typ världens finaste väder ute och gissa vem som jobbade mellan 12-18? Jo ja deklart. Missade precis hela dagen och fick stå och svettas på donken. Som tur är äre ob heeela söndagen. Tänk pengar julia, tänk pengar. När jag sedan cyklade hem insåg jag att inte nog med att jag hade slitit som ett djur så skulle jag hem och plugga på ett naturkunskapsprov jag inte ens öppnat upp böckerna till än. Provet är imorn och istället för att verkligen ta tag i det har jag istället varit ute och tagit en promenad med håkan. 

Vadå håkan tänker ni. Är det hennes nya flamma? Ja man skulle kunna tro det, men så är inte fallet. Det är en nygammal kärlek som alltid blommar upp på sommarn. Jag snackar givetvis om håkan hellström. Killen som alltid finns där och sjunger från klarhet till klarhet. Det är något speciellt med han och sommarn. Jag bara ryser. 



Efter ett långt inlägg om min halvhändelserika helg känner jag att det är dags att runda av här. 

Tillbaka till pluggandet, bort från datorn och min beloved håkanbråkan. 

PUSS!  

Kommentarer
Postat av: jiRrE

discobalkong §

2009-05-31 @ 23:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0