det är så jag säger det



Ungeför såhär go känner jag mig nu.
Trött, hänging, ont i magen och illamående.
Får inte bli sjuk, inte bli sjuk!



Dagen har ändå varit riktigt soft började med en mattelektion och sedan lovely risgrönsgröt i skolan. Skyndade mig sedan hem för att göra lite tårta till födelsedagsbarnet Johan (: Det blev min specialare maräng, kolasås och daimtårta. MUMS!

efter det blev det till att vara barnvakt åt min systers barn Smilla och Leo. Fick även finbesök av nikolina som ville ha stilråd angående glasögon. Så söter så lella nördie. 

Blev ingen träning idag heller. Blir tokig på min mage!

Louise, min fru, är iaf en riktig kvenna. PUSS på henne.

sen äre en håkan-dag idag. 
mycket love till honom och 
mycket love till P&L som bara
öser på med nya artister. 
JAG MÅSTE DIT! 

pussar&kramar

  

Kommentarer
Postat av: siljeee

lycko den dära johan som fick din tårta:D:D haha

2009-03-06 @ 15:55:39
Postat av: lou

idag blir det minsann helaing för oss!

2009-03-06 @ 17:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0