trött, tröttare, julia



Jag är bara trött hela tiden. kommer få börja med äckelpäckelblutsaften igen :(
Till och med min svenskalärare undrade varför jag såg så trött ut hela tiden jämt.
Hon trodde iof att jag hade en ätstörning, schyrre, verkligen. Jag har ingen ätstörning
trivs med min julskinkekropp så de så!

Idag trodde jag aldrig att skoldagen skulle ta slut. Ändå gjorde den det förvånansvärt nog.
Kom hem och somnade direkt och vaknade av att mamma ropade: Juuuuulia det är köttbullar
och stuvade makaroner nu! Jag var inte långsam upp då inte.

Åkte sedan till träningen och till min stora lycka körde vi bara tävlingar. Min kropp behöver vila
och massage. Mängder av massage. Någon som är kunnig inom det och är villig att knåda lite
kan gärna slå en pling. 

Nu ska jag lägga mig i min underbara säng och kolla lite Mia & Klara. Helt underbara är dom. 
Går att se på svt.se. 

Idag är mkt the kooks för min del med.
braskit dedär. 

kramisar jullan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0