tårtatajm

Idag var det kalas för smilla som fyllde 4 vårar. Det blev god indisk mat till middag och sedan, såklart, massvis av tårta. Sitter nu här med magvärk. Kanske är det för att jag inte är van att proppa i mig så mycket sött längre. DAMN vad jag ska frossa på skolavslutningen. För det är mitt mål att försöka hålla mitt förbud tills dess. Än så länge har jag klarat 2 och en halv månad och det är väl typ 3 kvar så det ska nog gå bra. Då kanske ni tänker varför i hela världen pratar om hon tårtätning när hon inte äter sånt? Jo det ska jag säga er för undantagen (några sådana måste man alltid ha) är att man får äta på kalas, på fredagsfikan och minifikan på tisdagar i skolan. Något måste man unna sig iaf (=



Ganska goa ändå.
Smilla till hennes mamma vid matbordet när hon tyckte att hon tjata för mycket:
" kan du sluta vara min morsa och vara min vän istället? "
She's my bitch ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0