skola=vissa rutiner



När det är skola kommer man alltid in i vissa rutiner. En av dom råkar faktiskt vara det  här med att blogga. Inte för att man har mer att skriva om på skoldagar, men man sitter nog helt enkelt mer framför datorn..

Idag tisdag har jag som vanligt, känns det som, spenderat större delen av dagen i skolan. Svängde förbi lou en snabbis och sedan handlade jag med mamma. När jag äntligen kom hem slängde jag mig i sängen och sov tills mamma ropade att maten var klar. Borde egentligen plugga till naturkunskapsprovet, men jag finner verkligen ingen ork. 

Istället har jag kikat lite innebandy med Lou. När jag sedan gick hem tappade jag självklart min mobil på vägen och upptäckte inte det förens en bra bit efter. Fick såklart gå tillbaka samma väg och leta och jag fann den som tur var. Ingen större skräll att jag tappar bort saker kan man ju kanske tycka.

dagens låt: torleifs-sweet kissin' in the moonlight, bara för att den är sådär härligt svängig och 60+ stämplad.  
dagens person: Lou, för att du alltid gör mig glad.
dagens känsla: sprudlande skrattgo! 

smack!


Kommentarer
Postat av: lou

min bästa julle

2009-03-03 @ 23:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0