precis kass uppdatering

Ja här har det inte hänt alls mycket dom senaste dagarna, men jag får ursäkta mig med att jag verkligen har haft fullt upp. 2 prov och 2 födelsedagsfester har jag iaf hunnit med.

         

    

    

    

Fredagen blev en ganska lugn kväll ändå med lite förfest hos Shiney innan det blev vidare till Floby för att fira Scua. Helt okej kväll som slutade ganska tidigt ändå.

På lördagen var det dags för födelsedagsfest två.
Den var för Emelie och Sofia. Blev först förfest hos Ellan med massa goa tjejer för att sedan åka i en helt ballongfylld bil med en Ellans goa farmor till Friggeråker där festen var. Mycket och trevligt folk befann sig där ute och söta som som var hade dom bakat en helt lovely kladdkaka. (äre kalas så äre) Fick väl i mig lite för mycket av det goda, men fick som tur var skjuts hem av andreas som även hämtade upp Lou så hon kunde sova hos mig.

Idag vaknade jag då upp med min fru och vi försökte kika lite film, men jag bara somnade och det är väl vad jag har gjort hela dagen i princip. Har inte känt mig såhär sleten på evigheter. Helt slut efter helgen och bävar för att det är måndag imorgon. Bilder och dyligt sen igår kommer, ha tålamod!

Nu ska jag fortsätta kika på Beck och fortsätta sova helt underbart skönt.

sleep well sockersmäll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0