nostalgi

Sitter nu här med min kära Louise. Vi lyssnar på gamla godingar och är mätta och belåtna efter våran precis görgoa tacos.

Dagen spenderades som sagt vid hornborgasjön bland alla tranor och det var kyla, lite folk och åter kyla. Satt mest i värmehuset och mös. Självklart fanns mitt fadderföretag osten på plats och skulle kränga ostar.. och fanns mitt fadderföretag där finns även min snygga kontaktperson där. Sleten som jag gjorde jag några tappra försök att få han att känna igen mig sen det sista mötet men icke. Förstår att jag jag är som en fis i rymden när han typ är illsnygg och 24+.. Jag gjorde självklart bort mig med lite go sång och dans med, usch han måste tro att jag lider av någon störning eller något.

Nu ska jag fortsätta mysa med bästa.

   

    

pusskalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0