mumsfillibabba

Efter min jättesköna sovstund blev det till att pallra sig till träningen där det var tävlingar. Sedan begav sig hela laget till Gondolino för lite mat. Asså deras bröd och pizzasallad är 2 die 4 äter alltid för mkt av det så jag knappt orkar den riktiga maten efteråt. Åt iaf pasta som var minst lika god.

Lite tråkigt att det har tagit slut nu med handbollen. Vad ska man göra nu i över en månad, ut och springa? Görkul, verkligen. Ne jag vill egentligen skaffa gymkort på badet, men så kommer ju alltid den där pengafrågan fram. Vad ska man prioritera bort för att träna? Jag vet . Måste köpa biljetter till P&L snart med + mitt lilla äventyrliga inköp jag hoppas jag kan göra på lördag. Ni får helt enkelt vänta och se innan jag avslöjar något.

Borde plugga lite företagsekonomi med, men har sjukt mycket mer lust att bara lägga mig i sängen och titta på Australia. Har hört att den ska vara riktigt bra så det blir väl som vanligt upp till bevis.



Nästa säsong gäller det ändå. Då ska vi försöka ta oss upp i tvåan, men först är det massa rolig beachhandbollsträning och cup i åhus som gäller innan. Även en del mindre rolig försäsongsträning...

kössrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0