morsningkorsning

Först av allt vill jag passa på att gratulera Emelie!
Idag blir hon hela 18 år och det hurrar jag så inni för (: hoppas du hade en skitbra natt och kommer fortsätta ha en trevlig dag.  



För min del blir det väl till att hjälpa Smilla med sitt hår innan modevisningen sen hjälpa syrran lite där. Tänkte även ta mig en lite joggingtur. Får väl se vad jag mäktar med efter allt.

Har väl inte så mycket mer att komma med mer än att jag verkligen vill att det ska bli torrt ute så jag kan prova på min longboard lite.

See U.

Kommentarer
Postat av: em

deeet tackar vi så hemskt mkt för! ppuss raring

2009-03-31 @ 14:13:02
URL: http://emelieelisabetheriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0