lamt

Helt klart en riktigt lam dag. Gått i skolan alldeles för länge och tvingats gissa namn på skolans uppstoppade fåglar. WIHO!  Har inte mycket alls att säga mer än att Australia är en bra film. Riktigt bra faktiskt! Kanske är det för att Hugh Jackman är så sinnesjukt het. Nästan så man tuppar av.



Dräggla på tjejer!

Sedan har jag också hittat ett par shorts jag måste ha!


150 ynka kronor på monki.
vill ha, vill ha, VILL HA!

inget mer än att säga än att jag just nu önskar att man kunde odla pengar. För om det hade varit möjligt hade jag haft 1000 pengaplantor på mitt rum just nu.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska ja skicka några över till dig :p

2009-03-24 @ 21:51:36
Postat av: julie

ja gör det anonyma människa!

2009-03-25 @ 09:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0