J som i JAAAAA

Var det några övernsälla gudar som hörde min önskan om pengar idag eller är det bara slumpen. Det är inget jag vet och tänker inte spekulera vidare i det heller men idag fick jag iaf ännu ett till "plötsligt händer det" ögonblick.

  

+



= S som i SANT!

:D:D:D:D

Förövrigt en bra dag med en redigt bra konsert i skolan. Sedan hem få beskedet på vägen, vila lite, få i sig lite mammamat, ut och springa, gymma med ida. Grattis till körkortet!

Tänkte ju lägga mig och njuta av gossip girl nu på kvällen men icke sa min dator då eftersom den vägrar att göra ngt bra någon gång.

Vi hörs väl förmodlingen imorn efter att jag har varit och provat kläder och fått information på jobbet.

smack!

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrade på donken. börjar slutar på e

ses där uppe ;)

2009-03-26 @ 15:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0