iiiiihihihi

Glad, glad, glad.
Det är vad jag är, mest hela tiden. Speciellt eftersom det kommer hända så mycket bra saker allt bara flyter på. Ibland måste man ta lite tråkiga lektioner, bita ihop och plugga och känna känslan av att vara helt pank. För när det väl går bra för en till slut blir man så jädrans glad bara.

Idag har varit en väldigt go dag ändå få lektioner i skolan, möte med kanongänget, sovit massa middag, kollat lite handboll med john och chilltränat igen. Kanongänget söker också nya medlemmar. (Nu 2st 91 killar & en 92 kille) Värvade både Lou och Filip i min klass idag. Upp till bevis nu!

Borde egentligen ha pluggat också men det går inte när man är såhär glad. Har fått ett väldigt bra erbjudande på en longboard med, vilket gör mig ännu gladare. Den ska bli min!

pusskalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0