huvudvärk

Sitter här och har ont i huvudet, men inte tänker jag deppa för det. Ska inte bli ett deppinlägg här inte, även fast det började lite så.

Har i alla fall varit på modevisningen idag. Riktigt kul att se, även fast jag bara fick se andra halvan. Hjälpte ju som sagt syrran med ombyten och så till me&i. Barnen var superduktiga. Många man kände som var med bl.a. mina klasskompisar fredrika och hanna. Hanna som för övrigt gör modevisningar för jämnan (: Illballt!

    
inte så bra bild på tony irving, och en liten del av min systers små modeller.

Blev även till att gå ut och rulla lite. Inget blött på gatorna nu inte, med däremot en jädrans massa rullgrus!



Orkar nog inte springa idag, men har lovat farsan att powerwalka med honom kvart i 6 imorn så jag kan gott få ta det lite lugnt om jag ska orka gå upp då.

Puss!

Kommentarer
Postat av: malinohlsson

snygg du är!

2009-03-30 @ 21:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0