hurtig

Började dagen med en klassiskt försovning. Blev glatt överraskad när mamma satt i soffan och sa att hon kunde skjutsa mig till skolan. Blev iof mindre glatt överraskad av att möta pannmekanikern i köket när man bara hade en kofta och trosor på mig..


Skön dag i skolan ändå inte för jobbigt med bara 3 lektioner. Svenska, matte och engelska.


Sedan blev det något ännu mera klassiskt efter skolan. Powernap. Som idag tog 2 timmar..

Drömmde om allt mellan himmel och jord. Det konstiga var att jag kommer ihåg allt med. Oftast drömmer man om en sak så kan man kolla vad det betyder sedan, men vad händer om man drömmer om allt från indianer till sköldpaddor till personer i ens omgivning? förstår mig inte på't riktigt.


Nu till det hurtiga. Jag sprang 6.5 km och gymmade efter det. Förstår knappt själv hur jag fick eld i räva men det var väl bara bra antar jag. Är helt slut nu speciellt i armarna och benen och ingen har jag som kan massera mig. ILLA!

Blir väl iaf snart sängen och sova inför min extremt jobbiga skoldag mellan 10 och 11 (=

Har ju gjort en ny banner med. Egentligen är jag inte alls nöjd men jag kämpade görmkt så den får minsann vara där ett tag nu haha.


sleep well sockersmäll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0