hiss&diss

Idag ska jag berätta om alla mina hissar och dissar under dagen.

Ida är tillbaka i skolan, HISS
Var hos tandläkaren och fixade tandställningen (HISS) fick reda på att jag hade ett hål och inflammerat tandkött, solkar DISS!!!
Sov jättelänge efter skolan, alltid HISS
Spelade match mot 40+ (föräldrar), Hiss :D
Blev avbruten mitt i matchen för att bli antagen på anställningsintervju på donken, DUBBELHISS
Tvingas plugga en massa spanska idag och dagarna framöver, inte något annat än DISS

HISS-DISS: 6-2

När jag väl sitter här kommer jag på fler goa hissar, men det kommer. För det är saker som är på gång. Bl.a. i helgen då det är party både fredag och lördag. Lookin' good!

Kan väl säga att det glada sitter i rätt bra ändå. Enligt en undersökning som jag hörde på tv4 nyheterna en morgon så är det bevisat att man bara kan vara sprudlande lycklig max tre månader i sträck. Betyder det att jag kommer bli olycklig lagom till sommarn då? Hoppas inte det. Jag hoppas på ett riktigt bra år med mycket äventyr och nya möjligheter, men framför allt att det blir riktigt, riktigt roligt!

Dessutom pratade jag lite med oscar idag igen. Saknad kille det där. Träffas ju inte så ofta eftersom han bor i Hunnebo och för att jag är så seg på att komma dit. Saknar iof alla godingar därifrån.

Nu ska jag fortsätta plugga och bjussar på en sommarbild från min födelsedag förra året. Ge mig bara sommar nu tack!



slängpussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0