helg!

Fredag: Först skola och sedan lite volleybollkikande med Nikolina. Istället för gå på ålle bestämde jag och Lou oss för att bara ta det lugnt och ha lite kvalitetstid med varann. Vi lagade lovely mat inte mindre än kött bearnaisesås och klyftisar. Efter att tiden bara susade förbi oss när vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord kom även John och vi kollade lite film. Det blev Slumdog millionaire. Helt klart värd att se. Den har ju inte fått 8 oscars för inget. Frammåt småtimmarna ballade det som vanligt ur lite och vi hade vårat eget disco med gamla godingar. Slutade med att jag somnade ifrån det hela och john drog sig hemmåt.

Lördag: Vaknade med min Lou bredvid mig och fick brådis till min samling. Det var bortamatch mot Skara som gällde och vi förlorade dessvärre med 25-21. Är ändå rätt nöjd trots allt. Efter matchen blev det bråttom igen för då vare fix med Emelie och Lou som gällde. Mingus och 20 års fest stod på schemat. Väl framme på mingus fanns det mycket trevligt folk och framför allt god mat. Drog oss sedan tillbaka lite till min brors lägenhet för att komma lite i "stämmning". Oarton som man är. Gick tillbaka för en stund för mer firande och mer folk. Bestämmde oss för att gå vidare efter ett tag och hamnade hos någon snubbe. Där var i alla fall Malin, Hannah, John och Patrik. Stannade inte så länge, utan gick istället till efterfesten hos Seban. Spårade ur en aning med stämplar och en del förfriskningar, men kul var det! Hann även en sväng till Mikael, som för min del mest gick ut på skrubbhäng. Bestämmde mig sedan för att gå hemmåt, men fummlig som jag är hade jag såklart ingen hemnyckel så jag kom in. Tur var fanns min braiga livlina och jag behövde inte frysa ihjäl på en parkbänk under natten.

Idag har jag sovit mest och försökt plugga lite. Gjorde helt enkelt inte mer än vad min kropp orkade. Sängen väntar och jag är inte den som är den och inte lägger mig i den så fort jag skrivit klart här.

Tack alla för en bra helg! och grattis i efterskott Seban och min broderbäst.

bjussar på lite lagom slitna bilder (iaf på oss efterfesttjejer)



nattinatti fölk!

Kommentarer
Postat av: lou

helt fucked up ;D <3

2009-03-09 @ 00:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0