det vi verkligen vill tar vi oss tid till

Idag var det som vanligt skola och ytterligare ett besök hos tandis. Blev bedövad i hela högra kinden och fick banansmak, snacka om nostalgitripp från förr. Var riktigt längesedan jag hade hål och bra är väl det. Efter skolan blev det hem snabbt för att sedan gå på anställningsintervju på donken. Gick förvånansvärt snabbt och gudars så nervös jag var. Svåra frågor ställde han med, men nu återstår det bara att se hur det går. Blir det ett jippi inlägg om cirkus en vecka eller hej jag går in i väggen? Inget jag vet i nuläget men hoppas så inni!

Försöker få ngt vettigt plugg av spanskan, men det går bara inte. Prov på torsdag och jag borde sitta som en idiot och plugga men kommer hela tiden på andra saker att göra. inte bra!

Har även laddat ned filmen changeling som jag har hört verkligen ska vara värd att se. Blir väl det nu istället. 

 

Idag saknar jag NIKOLINA extra mycket.

!SSUP

Kommentarer
Postat av: Anonym

bajskorv vad jag saknar dig då elr

2009-03-18 @ 14:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0