coldplay

Något jag aldrig kan få nog av är coldplay. Dom har låtar för alla stunder. MYSMYSMYS!

Blev inget donken för min del idag ska dit på måndag istället, men jag klagade inte. Fick mig istället ett riktig go sovstund. Blev god mat med mammie också. Har sagt det förut, men hon kan verkligen det där med mat. Vet inte hur jag ska klara mig när jag ska flytta hemifrån sen.

Har också börjat läsa Stieg Larssons bok Flickan som lekte med elden. Jag vet att jag är 100 år efter alla andra, men jag har iaf tatt mig igenom den första boken och det är bra för en tjej som aldrig läser typ. Tänkte att det kunde bli den boken jag ska läsa i svenskan. På så vis kanske jag inte "glömmer bort den"... Tror inte att jag ska ha så svårt att läsa ut den eftersom den första var görspännande. Vill se filmen också!

Imorn blir det till att arbeta på vårdfrumäss istället för att gå i skolan. Har inte så stor koll på vad vi ska göra egentligen, men det löser sig nog. Ser även ut som att det blir spa med min fru. Eller iaf lite fotbad och ansiktsmask. Vi får väl se vad för mys vi kan hitta på. Är alltid öppna för äventyr annars (=

Nu ska jag lägga mig och läsa och ladda för morgondagen.

        

Puss era goingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0