äntligen uppdatering?



aah det här med att uppdatera har ju inte gått så himla bra på sistone. Kan ju helt enkelt sammanfatta det med att jag har haft bättre saker för mig, typ sova oså. Har kommit in i min komaperiod i mitt liv tror jag. Sover hela tiden gärna jättemycket med. Blir förvånansvärt nog inte piggare av det heller.. konstigt det där.

Om man sammarfattar helgen har den varit bättre än vad jag trodde den skulle vara. Började med lite gott käka på mingan med bästa. Åt hur mkt som helst, hamburgaren i mitt <3. Sen ledde det ena till det andra oså vare lördag. Gjorde inte allt för mkt (sov mest) och kollade melodifestivalen med nikolina.

 <3

På söndagen övningskörde jag med pappa till tidan där jag fyndade ett armband, en väska och lite örhängen till Lou. Drog sedan till saknade emelie där det blev film och mys med john, jonathan och ida.

Idag har jag varit med mamma och fyndat lite i skövde blev en skinnjacka, en randig t-shirt och en väska. Mamma är guld värd <3



Nu är jag iaf trött och har ont i min stackars mage så ska nog bege mig mot sängen och en nyuppvärmd värmepåse.

bamsekramar hörrni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0