tiden tickar på

Det har blivit lite av en vana det här, att vara uppe sent och blogga sent. Kanske är det för att man vill få ut så mycket av de hyfsat skapliga dagarna som har varit så man helt enkelt inte har tid att blogga. Idag har jag inte gjort särskilt mycket ändå. Började skolan med sovmorgon till 10 och slutade ungefär vid 11. Drog mig sedan hemmåt för att sova en låång stund. Fick sen typ årtiondets ryck och städade mitt rum kliniskt rent. Har varit sådär halvskabbigt för länge nu och jag började fundera om jag skulle börja ta betalt för ett besök på mitt dammråttezoo. Nu sitter jag alltså här i ett nydammat, nydammsugat och nyvåttorkat rum och bara njuter av ajax blommiga doft. Big thumb up på mig däraa!

Sen är den ingen mindre än Ericas födelsedag idag! Att min otroligt goa vän sen 6:an nu fyller 17 är lite svårt att fatta. Tycker fortfarande vi har lika roligt tillsammans och har samma gördåliga humor. En riktig pärla är hon allt! Blev även bjuden på hennes kalas med hennes precis lika goa släkt. Blev mycket god mat och mycket skratt, gillart.


hahah en riktig gammal goding :D

En slappisdag för min del, men imorn ska det bli andra bullar och jag villvillvill komma igång och träna lite nu..dumma hals.

Dessutom längtar jag järnet till P&L med. Gode gud vad kul det kommer bli! 

PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0