sleep well sockersmäll



Efter en rafflande skoldag med ett matteprov som jag kan ha sugit hårdast i världen på blev det hem, sova, träna handboll, kolla match, titta på tal till nationen med mange b och slutligen hamna här. Inte särskilt speciellt, men fick mig att bli helt slut iaf.

Förresten så har jag nyss haft besöksrekord på min lella landsortsblogg, keep up the good work nu mina trogna och otrogna läsare!

& förresten igen så är det bara 4 dagar kvar till skolavslutningen = 4 dagar kvar tills jag kan äta obegränsat med godis, chips samt all skräpmat. Jag vet att jag kommer befinna mig på valentino med en hawaii med kebabsås och pommes cirkus en kvart efter våran skolavslutning. Så äre mät när man inte har käkat sånt sen nyår. Mission soon completed.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0