skolavslutning

Skolavslutningen har genomförts och nu är det äntligen sommarlov. Känns inte ett dugg faktiskt när vädret är precis kasst. Själv cermonin höll inte på alls länge och den där riktigta skolavslutningskänslan fick jag aldrig i min kropp det här året tyvärr. Var ändå några få uppträdanden som iof var riktigt bra och som vanligt lika torra skämt från rektorn.


såhär såg jag ut                                                                                nikolina

 
Såhär söta var mina små pärlor. Leo som också hade sin första skolavslutning idag. Way more to go för honom stackarn! Blev lite fika uppe på mössebergsgården för att fira detta. Lär ju spricka efter all mat idag.

Ska lägga mig och vila länge nu hade jag tänkt. Blev inte allt för mycket och bra sömn hos hanna igår. Var ändå riktigt trevligt och gissa vem som proppade i sig godis en minut efter 12?.. jo jag.

Min njutelse av pizzaätning kommer att komma upp senare i bildform. Nu sängen.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0